Вход для пользователей

Удаленное подключение

Перейдите по ссылке, чтобы скачать приложение и сообщить консультанту данные для удаленного подключения

Личный кабинет пользователя

Персональная страница для пользователей программных продуктов семейства 1С:Предприятие, имеющих актуальный договор сервисного обслуживания.

Приложение "Зарплата на карту"

Легкие выплаты зарплаты сотрудникам на платежные карты через ваш “Клиент-Банк”

Как обратиться на Линию консультаций

Звонок по телефону

  • +38 (097) 374 – 74 – 40
  • +38 (044) 223 – 15 – 53
  • +38 (050) 44 – 333 – 08

Форма на сайте

Звонок из 1С

Оставьте свои данные и вопрос

Основні засади та правила користування Лінією консультацій компанії «КВАРЦ»

Лінія консультацій компанії «КВАРЦ» працює на засадах забезпечення якісним супроводженням та надання кваліфікованої допомоги користувачам, що придбали програмне забезпечення компанії «КВАРЦ».

  1. Лінія консультацій забезпечує підтримку користувачів різними засобами зв’язку:
  1. Лінія консультацій надає консультації, дає рекомендації та відповіді на чітко поставлені запитання, що виникають при використанні та становленні роботи у програмних продуктах Компанії «Кварц».
  2. Покупці програмного забезпечення компанії «КВАРЦ» мають змогу звернутись до Лінії консультацій за умови укладеного та діючого договору про сервісне обслуговування. З питань про укладання такого договору або його подовження просимо звертатись до відділу збуту компанії «КВАРЦ» телефоном або електронною поштою, що вказані у адресних даних цього посібника або на сайті компанії quartz.com.ua.
  3. Режим роботи Лінії консультацій – з 8.30 до 17.30 кожного дня крім суботи, неділі та святкових днів. Актуальний режим роботи можна знайти на сайті компанії «КВАРЦ».
  4. Інформація, що її треба повідомити при зверненні на Лінію консультацій:
    • назва та код ЄДРПОУ організації, з якою оформлений договір на інформаційно-технологічний супровід програмних продуктів;
    • назва програмного продукту і його реєстраційний номер;
    • версія (реліз) програмного продукту (меню Довідка / Про програму … або Допомога / Про програму);
    • ПІБ та посада співробітника, який звернувся на лінію консультацій.
  5. З метою якнайшвидшого вирішення вашого питання щодо користування програмним продуктом слід дотримуватись таких рекомендацій:
    • Намагайтесь якомога конкретніше сформулювати Вашу проблему;
    • Опишіть послідовність дій для успішного моделювання ситуації консультантом;
    • Опишіть який результат ви отримуєте та його відмінності від бажаного результату.
    • Всі повідомлення програми, що з’являються на екрані, цитуйте дослівно.
    • Намагайтеся формулювати питання з використанням загальноприйнятих спеціальних термінів (програма, ключ захисту, повідомлення, рахунки, проводки, субконто та т. Д.).
    • Під час консультації телефоном просимо вас перебувати поруч із комп’ютером та запустити програму.
    • Будьте готові, в разі необхідності, описати апаратну конфігурацію Вашого комп’ютера, мережеве обладнання, версію операційної системи, додатково використовується програмне забезпечення.
  6. Відповідаючи на Ваші питання, співробітник лінії консультацій може відтворити ситуацію, що виникла на своєму комп’ютері, задати уточнюючі питання, попросити виконати деякі уточнюючі дії. Він дасть Вам рекомендації відразу або ж після обговорення з розробниками (в цьому випадку обговорюється спосіб зв’язку і терміни вирішення проблеми).
  7. Відповіді на стандартні, актуальні питання та питання що виникають найчастіше у користувачів-початківців, можуть бути дані у вигляді посилань на відповідну сторінку цього Посібника користувача чи Списку актуальних запитань на сайті компанії «КВАРЦ».
  8. Кожне ваше звернення до Лінії консультацій обов’язково буде зареєстроване, тому під час повторних зверненнях щодо складних питань, Ви можете посилатися на дату і час попереднього звернення.
  9. Якщо під час звернення до Лінії консультацій телефоном чи іншими засобами голосового зв’язку ви не змогли отримати відповіді на своє запитання, співробітник Лінії консультацій може запропонувати вирішити ваше питання іншими засобами:
    • за допомогою текстового повідомлення, що буде доповнене зображеннями вікна програми, які ілюструють проблему;
    • віддаленим підключенням до вашої програми задля моделювання ситуації, якщо такий вид послух передбачено умовами вашого договору про інформаційно-технічний супровід;
    • зареєструвати та передати до відділу збуту замовлення на сервісний виїзд спеціаліста компанії «КВАРЦ» до вашого офісу, до виникла проблема.
  10. Більшість питань, що їх задають користувачі до Лінії консультацій, можуть бути вирішені протягом 15 хвилин у телефонній розмові або за 1 звернення електронною поштою.
  11. Консультації можуть бути надані лише за умови послідовного та оперативного оновлення програми, що ви використовуєте. Задля цієї мети консультант під час звернення може порекомендувати насамперед оновити програму до останньої версії чи залишити електронною пошту чи через форму на сайті компанії запит на оновлення програми.
  12. Увага! В консультанти те зможуть вам допомогти з наступних питань:
    • віддалене встановлення програмного продукту;
    • програмування та внесення змін до конфігурації що використовується, розробка та підключення зовнішніх звітів та технічних обробок;
    • тестування баз даних;
    • навчання користувачів роботі з програмним продуктом.
  13. Компанія “Кварц” прагне до підвищення якості обслуговування користувачів власних програмних продуктів. Якщо у Вас виникли питання або зауваження до роботи Лінії консультацій просимо Вас повідомити про них електронною поштою за адресою office@quartz.com.ua або телефоном +38 (0472) 540 – 124.

Будемо раді Вам допомогти!