Тарифні плани сервісного обслуговування користувачів Програмного Продукту "Управління АГРОбізнесом для України"
Тариф Мінімальний
- Регулярне отримання оновлень згідно чинного законодавства України!!
- Консультації через електронну пошту – строк відповіді до 2-х днів!
- Консультації у телефонному режимі – кількість обумовлена вказаним тарифом: тривалістю до 15 хв., не більше 1 години на місяць!
- Вирішення питань за допомогою віддаленого підключення!
Тариф Стандартний
- Регулярне отримання оновлень згідно чинного законодавства України!!
- Послуги з дистанційного оновлення!
- Консультації через електронну пошту – строк відповіді до 2-х днів!
- Консультації у телефонному режимі – кількість обумовлена вказаним тарифом: не більш 3-х дзвінків на добу, тривалістю до 15 хв., не більше 3-х годин на місяць!
- Вирішення питань за допомогою віддаленого підключення!
- Підключення комп’ютерної програми Замовника до онлай-сервісів ПРОФ та оновлення програмної продукції – разово, по потребі!
Тариф Зручний
- Регулярне отримання оновлень згідно чинного законодавства України!
- Послуги з дистанційного оновлення!
- Консультації через електронну пошту – термін відповіді до 2-х днів!
- Консультації у телефонному режимі – кількість обумовлена вказаним тарифом: не більш 5-ти дзвінків на добу, тривалістю до 15 хв., не більше 5-ти годин на місяць!
- Вирішення питань за допомогою віддаленого підключення!
- Підключення протягом всього періоду супроводу комп’ютерної програми Замовника до онлай-сервісів ПРОФ та оновлення програмної продукції!
- Підключення протягом всього періоду супроводу комп’ютерної програми Замовника до сервіс здачі електронної звітності “FREDO”!
- Безкоштовний перегляд онлайн-семінарів “Лекторій” для однієї особи від організації!
ОЦІНІТЬ ПЕРЕВАГИ НАШОГО ПРОФЕСІЙНОГО СЕРВІСУ
Замовте персональну пробну консультацію
Попереднє навчання користувачів
Гарантія ефективної і коректної роботи співробітників – це їх технічна грамотність. Оберіть будь-який зручний спосіб: заняття в групах або індивідуальне навчання.
Інтеграція обраного продукту
Для повноцінного використання вибраного продукту важливо правильно провести його впровадження в бізнес-процеси вашого підприємства. Тільки тоді автоматизація буде виправдана і ефективна.
Сервісне абонентське обслуговування
Укладаючи договір на супровід з компанією «КВАРЦ», ви отримуєте весь комплекс послуг із забезпечення працездатності вашого продукту:
- Усунення несправностей
- Проведення консультацій
- Внесення доробок і додаткового функціоналу
- Оновлення використовуваних програм
ІТС
Для підтримки програмних продуктів та інформаційних систем в актуальному стані відділ сервісу компанії “КВАРЦ” пропонує послугу «Інформаційно-Технологічний Супровід для користувачів. Ця послуга забезпечує користувачам програм своєчасне оновлення типових конфігурацій, дає право на отримання методичних рекомендацій та матеріалів по роботі з програмою, гарантує повну відповідність облікової системи чинниму податковому законодавству.
Віддалене обслуговування
Фахівці компанії “КВАРЦ” оперативно обслуговують замовників по всій території України. Ми працюємо віддалено і робимо це так само якісно і швидко, як ніби знаходимося у Вас в офісі. Просто залиште замовлення і перевірте наш віддалений сервіс просто зараз.
Демонстрація програм
Якщо Ви перебуваєте на етапі вибору необхідного програмного продукту фахівці компанії “КВАРЦ” безкоштовно проведуть для Вас демонстрацію будь-якого готового рішення – віддалено, в нашому офісі або в офісі Вашої компанії або філій.