Хочете переглянути демонстрацію програмного продукту для Вашого підприємства?
КВАРТАЛ: Абонентський відділ комунального підприємтсва
Оплати послуг та нарахувань
- Можливість оплати за вказаний період або наперед
- Різноманітні способи оплати – каса, банк, пошта, платіжні системи, електронні гроші
- Формування квитанції для оплати
- Розподіл платежів – по послугах, за періодами, із зазначенням пріоритетів
- Використання терміналів і сканерів штрих-коду
- Розрахунок комісії банку
- Автоформування касових і банківських документівнтов
Управління особовими рахунками
- Єдине робоче вікно
- Оперативний доступ до всієї інформації – мешканці, взаєморозрахунки, послуги, прилади обліку, операції по особовому рахунку
- Облік договорів по особовому рахунку
- Зміна особових рахунків – реєстрація, зняття з реєстрації, закриття
Побудинковий облік витрат
- Налаштування способів розподілу витрат
- Закріплення відповідальних за об’єктами
- Розподіл витрат на послуги та матеріали
- Формування різної звітності за витратами – для мешканців, для власників, для місцевої влади
Зворотній зв'язок зі споживачами та користувачами системи
- Веб-додаток “КАБІНЕТ” для контакту з абонентом
- Робочий стіл мера – веб-додаток для глави міської ради – для отримання оперативної звітності та контролю якості послуг, що надаються
- Контур “Диспетчерська служба” – цілодобова робота по реєстрації заявок і скарг та оперативне відстеження зміни їх статусу
- Обмін даними з соціальними службами – отримання відомостей про пільги і передача інформації про нарахування
Облік власників майна
- Облік фізичних та юридичних осіб
- Облік даних про мешканців
Облік житлового і нежитлового фонду
- житлові будинки
- Нежилі приміщення
- Офіси та склади
- обслуговуючі території
- парковки
Облік комунальної інфраструктури
- Котельні, свердловини, трубопроводи, дороги, земельні ділянки та інші об’єкти
- Прикріплення відповідального до кожного об’єкту
- Прив’язка до основних засобів
- Прив’язка об’єкта до будівель і споруд житлового і нежитлового фонду
Паспортний облік
- Реєстрація за місцем проживання – постановка на облік, зняття з обліку
- Реєстрація зміни паспортних даних – заміна документів, зміна ПІБ і т.д.
- Формування та видача довідок паспортного столу
Облік договорів
- Реєстри договорів
- Зміна статусу договорів
- Відображення оплат і контроль заборгованості в рамках договору
- Групове розірвання договорів
Диспетчерська служба
- Реєстрація заявок і скарг
- Розподіл викликів між майстрами
- Контроль виконання заявок
- Списання матеріалів за видами робіт
- Формування звітності – за заявками, по співробітниках, за матеріалами
- Планові огляди та ремонти житлового фонду
- Планування робіт по капітальним ремонтам – своїми силами і за допомогою підрядників
Робота з приладами обліку
- Реєстрація приладів обліку – установка, зняття повірка
- Визначення тарифів в залежності від виду приладу обліку
- Проведення регламентних процедур – повірка, ремонт, заміна
- Оформлення заявок на роботи приладами обліку