КВАРТАЛ: Бухгалтерія комунального підприємства

    Автоматизує всі ділянки обліку підприємства

    Більше 50 впроваджень

    Можливе поетапне впровадження по відділам, або всі одночасно

Illustration
Illustration

Про продукт

Цей продукт є власною розробкою компанії КВАРЦ. Грунтуючись на двадцятирічному досвіді роботи з комунальними підприємствами, та відсутністю програми яка б задовольняла всі потреби, ми прийняли рішення об'єднати весь наш досвід в єдину розробку. 
Головна задача яка була поставлена при створенні програми - зробити максимально зручною та максимально ефективною кожну ділянку обліку підприємства, яке надає комунальні послуги. Ця розробка дає можливість швидкого та якісного результату, без довгих впроваджень та дороговартісних доопрацювань.

Всі бухгалтерські операції по підприємству в одній програмі.

Розширений облік заробітної плати та повний кадровий облік. Робота по нарядам, для збору затрат безпосередньо на ділянки обліку.

Облік виробництва по видам ліцензійної діяльності. Формування собівартості по кожній послузі.

Пакетне формування нарахувань абонентам юридичним особам дозволяє заощадити час та уникнути помилок.

Облік автопарку, ПММ, транспортних листів та запчастин. Відрядний наряд для розрахунку зарплати водіям.

Автоматичне формування бухгалтерської звітності та гнучке налаштування звітів для оперативного управління підприємством.

Облік договорів з контрагентами окремо по об'єктам або головній організації (наприклад, Міністерство освіти та школи).

Облік договорів і взаєморозрахунків по оренді нерухомого майна.

agreement

Облік договорів купівлі та оплати по кодам ДК.

Кому підходить програмний продукт

Для тепломереж та водоканалів

    Програмний продукт дає можливість автоматизувати роботу з договорами з надання послуг тепло- та водопостачання юридичним особам в розрізі точок обліку.

    Розраховувати послуги з різними видами тарифів в залежності від груп споживання абонентів.

    Облік лічильників, внесення показників та об’ємів.

    Пакетне формування та друк Рахунків та Актів за надані послуги.

    Розподіл витрат та розрахунок собівартості по видам діяльності.

    Облік та управління автопарком підприємства а також залишками та рухом палива в розрізі техніки, співробітників та видів робіт.

    Нарахування відрядного заробітку по транспортним, ремонтним та іншим роботам. 

    Розширений функціонал кадрового обліку та нарахування заробітної плати.

Для ЖЕКів та управлінських компаній 

    Зручний механізм роботи з договорами з надання послуг утримання будинків та прибудинкових територій, вивозу сміття, обслуговування ліфтів та інших комунальних послуг юридичним особам.

    Укладання, зміна, розірвання договорів; надання знижок чи проведення донарахувань.

    Автоматичне нарахування послуг, пакетне створення та друк Рахунків та Актів.

    Розрахунок собівартості наданих послуг.

    Відображення операцій із транспортних на ремонтних робіт, з автоматичним розрахунком витраченого пального та заробітної плати відповідно до обсягу та розцінки виконаної роботи.

    Аналіз залишків та руху пального, керування автопарком підприємства.

    Повноцінний кадровий облік та облік заробітної плати, із гнучкими налаштуваннями різних видів нарахувань, що враховує специфіку комунальних підприємств.

Artboard 95

Для торгових та офісних центрів 

    Облік договорів з оренди (спрощений розрахунок), договорів з надання комунальних послуг виду «Балансоутримувач – Власник», договорів пов’язаних з утриманням в чистоті прибудинкових територій та обслуговуванням приміщень Балансоутримувачем, тощо.

    Відображення знижок та донарахувань.

    Формування Рахунків та Актів, облік взаєморозрахунків з контрагентами.

    Повноцінний облік товаро-матеріальних цінностей.

    Ведення кадрового обліку та розрахунок заробітної плати.

    Облік та управління витратами та доходами підприємства.

Вартість

Основна поставка.Бухгалтерія комунального підприємства

від 49 000 грн

Додаткове робоче місце

від 9 500 грн

Оренда

від 1000 грн міс

Замовити презентацію

Thank you!

We will contact you shortly

Can't send form.

Please try again later.

Етапи та послуги впровадження програмного забезпечення

01

Перегляд презентації та уточнення специфіки роботи та звітності підприємства.

02

Перенесення залишків та можливо документів по ділянкам обліку.

03

Навчання персоналу роботі в новому програмному продукті.

04

Встановлення та початкове налаштування ПЗ

05

Доробка індивідуальних звітів та передача програми в промислову експлуатацію.

06

Супровід та підтримка в процесі роботи.

Heading photo

Робота з договорами щодо надання комунальних послуг

 Облік договорів для розрахунку комунальних послуг по нормі, внесеним об’ємам та відсотком. Укладання, зміна та розірвання договорів. Робочий стіл для зручного та швидкого отримання інформації по контрагенту в розрізі послуг. Встановлення лічильників, внесення показів Донарахування та надання знижок при нарахуванні послуг Пакетне формування та друк Рахунків та Актів  Аналіз взаєморозрахунків з контрагентами в розрізі наданих послуг, та отримання інших аналітичних даних

Heading photo

Синхронізація з Абонентським відділом

 Автоматичне завантаження нарахованих сум по послугам із абонентського відділу в бухгалтеріюПряме з’єднання облікової системи із програмним продуктом абонентського відділу. Завантаження даних можливе як по населенню так і по юридичним особам.

Heading photo

Облік виробництва

 Надання виробничих послуг контрагентам по одному та декільком видам діяльності Облік прямих витрат з деталізацією по об’єктах випуску та загальновиробничих витрат з їх подальшим розподілом Виготовлення продукції власними силами Автоматизований розрахунок фактичної собівартості продукції і послуг Розподіл послуг по ліцензійним видам діяльності у відсотковому відношенні 

Heading photo

Облік транспорту на підприємстві

 Фіксація транспортних робіт та розрахунок заробітку відповідно до обсягу виконаної роботи Автоматичний розрахунок витрат пального, тонно-кілометрів та загального пробігу Ведення показників спідометра Облік залишків та руху палива по техніці та водію, звітність по виконаним роботам 

Heading photo

Кадровий облік

 Зберігання персональних даних фізичних осіб, необхідних для виконання регламентованих розрахунків і формування різної звітності. Ведення військового обліку. Інвентаризація відпусток. Розширений функціонал фіксації всіх можливих відсутностей працівника, автоматичний розрахунок відпусток, лікарняних та відряджень.

Heading photo

Відрядний заробіток

 Розрахунок заробітної плати по відрядним нарядам (ремонт обладнання та техніки, прибирання території, дератизація та інші роботи виконані без транспорту). Відображення відрядного заробітку із деталізацією по кожному дню та всіма доплатами або в цілому за період загальною сумою.

Heading photo

Взаєморозрахунки із працівниками

 Облік робочого часу (зокрема, неповна ставка, нефіксований робочий час, підробітки, тощо). Автоматизований розрахунок нарахувань і утримань, з можливістю гнучкого налаштування формул для розрахунку. Розрахунок регламентованих законодавством податків і внесків Ведення взаєморозрахунків з працівниками до виплати зарплати і перерахування на карткові рахунки працівників Формування відповідних звітів (за ПДФО, за ЄСВ)

Heading photo

«Банк та Каса»

 Реєстрація операцій надходження/списання грошових коштів на/з банківського рахунку організації  Введення і друк платіжних доручень. Облік отримання та видачі готівкових коштів. Відображення в обліку витрат працівника за рахунок коштів, отриманих під звіт.

Heading photo

Взаєморозрахунки з контрагентами

 Відображень операцій з покупцями та постачальниками. Оформлення всіх необхідних податкових документів. Облік в розрізі документів-розрахунків чи за договором в цілому. Аналіз взаєморозрахунків із контрагентами

Heading photo

Складський облік

 Списання ТМЦ на потреби виробництва. Переміщення ТМЦ між складами. Комплектування та розкомплектування номенклатури. Інвентаризація ТМЦ на складі, списання нестач, оприбуткування лишків.

Heading photo

Облік основних засобів і НМА

 Облік ОЗ та НМА: надходження, прийняття до обліку, нарахування амортизації, модернізація, передача, списання, інвентаризація. Переоцінка основних засобів. Передача в експлуатацію, переміщення та списання МЦ. Відомості відображення амортизації ОЗ та НМА.

Контакти

Працюємо по всій Україні

Illustration

Наші клієнти

КП "Іванківводоканал"

Впроваджено - КВАРТАЛ Бухгалтерія комунального підприємства

    Кількість автоматизованих робочих місць - 3
    Загальна чисельність персоналу компанії:- 44
    Термін впровадження - 1 місяць
    Здача в експлуатацію - 02.06.2023

КП "ПРИЛУКТЕПЛОВОДОПОСТАЧАННЯ"

Впроваджено - КВАРТАЛ Абонентський відділ комунального підприємства та КВАРТАЛ Бухгалтерія комунального підприємства

    Кількість автоматизованих робочих місць - 6
    Загальна чисельність персоналу компанії - 295
    Термін впровадження - 3 місяці
    Здача в експлуатацію - 07.11.2023

КП "ЖИТЛОВИК"

Впроваджено - КВАРТАЛ Бухгалтерія комунального підприємства

    Кількість автоматизованих робочих місць - 10 
    Загальна чисельність персоналу компанії - 118
    Термін впровадження - 3 місяці
    Здача в експлуатацію - 02.03.2017

КП "ГОСПОДАР"

Впроваджено - КВАРТАЛ Бухгалтерія комунального підприємства, КВАРТАЛ Абонентський відділ комунального підприємства

    Кількість автоматизованих робочих місць - 8 
    Загальна чисельність персоналу компанії - 77
    Термін впровадження - 3 місяці
    Здача в експлуатацію - 07.08.2019

КП "КОМУНАЛЬНИК" м.Шпола

Впроваджено - КВАРТАЛ Бухгалтерія комунального підприємства

    Кількість автоматизованих робочих місць - 7 
    Загальна чисельність персоналу компанії - 43
    Термін впровадження - 2 місяці
    Здача в експлуатацію - 08.06.2021

КП "ФАСТІВВОДОКАНАЛ"

Впроваджено - КВАРТАЛ Бухгалтерія комунального підприємства

    Кількість автоматизованих робочих місць - 7 
    Загальна чисельність персоналу компанії - 196
    Термін впровадження - 3 місяці
    Здача в експлуатацію - 25.03.2020

КП "БІЛГОРОД-ДНІСТРОВСЬКТЕПЛОЕНЕРГО"

Впроваджено - КВАРТАЛ Бухгалтерія комунального підприємства

    Кількість автоматизованих робочих місць - 3
    Загальна чисельність персоналу компанії - 119
    Термін впровадження - 3 місяці
    Здача в експлуатацію - 23.12.2019
Made with