Thank you!
We will contact you shortly
Про продукт
Програмний продукт створений для комунальних підприємств та управляючих компаній які надають послуги населенню та юридичним особам. Дозволяє автоматизувати всю роботу абонентського відділу, включно з розрахунками, перерахунками, донарахуваннями, контролем боржників та повного комплекту регламентованої та внутрішньогосподарської звітності.
Вартість
Основна поставка на 1 р.м
25 000 грн
Базова поставка для маленьких підприємств (до 1000 о.р. )
18 000 грн
Додаткове робоче місце
9 500 грн
Оренда
Від 800 грн/міс
Етапи та послуги впровадження програмного забезпечення
Перегляд презентації та уточнення специфіки роботи та звітності підприємства.
Перенесення залишків по особовим рахункам.
Навчання персоналу роботі в новому програмному продукті.
Встановлення та початкове налаштування ПЗ
Доробка індивідуальних звітів та форми квитанцій.
Супровід та підтримка в процесі роботи.
● Швидкий пошук та доступ до даних абонента.● Звірка взаєморозрахунків по особовому рахунку та власнику в розрізі періодів розрахунків та послуг.● Реєстрація паспортних даних, зміна власника особового рахунку, зміна кількості проживаючих, опалювальної площі, та інших додаткових відомостей по особовому рахунку.● Фіксація показів лічильників та перегляд історії змін.● Завантаження оплат, сум монетизованих пільг та субсидій.● Фіксація фактичного часу подачі послуг та неякісного надання послуг.
● Дотримання проведення нарахувань згідно Наказу 315 від 22.11.2018 та Постанови № 830 від 21.08.2019, Наказу 358 від 28.12.2021.● Фіксація відхилень в подачі послуг та автоматичний розрахунок знижок при не якісній подачі послуг та не належної якості.● Облік договорів з абонентами та автоматичний розрахунок пені при несвоєчасній сплаті послуг.● Нарахування по послугах та формування квитанцій згідно закону (Наказ № 23 від 31.01.2020).● Гнучка система розрахунку залежних послуг.● Не обмежена кількість підключених послуг та лічильників по особовому рахунку.
● Облік квартирних приладів обліку в різних одиницях виміру, місць розташування.● Розрахунок втрат та розрахунок середніх обсягів при знятті на ремонт чи повірку.● Нарахування непередавшим покази за обраним клієнтом алгоритмом, розрахунок по середніх покази, в залежності від кількості проживаючих чи сталим значенням.● Фіксація заяв з вказанням щомісячного обсягу по лічильниках для регулярних автоматичних нарахувань на вказані обсяги.● Автоматичний прийом показників приладів обліку через Viber Bot та Web-ресурс.● Прийом показників з файлів реєстрів банківських установ, при рознесенні платежів.
● Розподілення показників будинкових лічильників пропорційно кількості проживаючих чи площі та інших способів розподілу.● Проведення розрахунку по будинкам без приладів обліку згідно Наказу №358 від 28.12.2021.● Облік будинкових приладів обліку з можливістю підключення декількох будинків одночасно так і лише групу особових рахунків по під'їзду, секції чи поверху.● Фіксація та розподіл вартості заміни чи встановлення будинкового приладу обліку та відображення інформації в квитанції абонентам.● Автоматичний розрахунок середніх обсягів споживання за попередні 12 місяців.● Розподіл обсягів будинкового приладу обліку між споживачами пропорційно до обсягів споживання при 100% обліку.● Застосування середньо питомого обсягу споживання для споживачів з квартирними приладами обліку.● Автоматичний розрахунок середніх обсягів споживання за попередній опалювальний сезон з врахуванням фактичної температури в розрахунковому періоді.● Врахування втрат в мережі при розподілі показників будинкового лічильника.● Розрахунок підлеглих послуг МЗК та функціонування системи в залежності від поверховості будівлі.● Розрахунок максимальної частки питомого обсягу згідно наказу №358 від 28.12.2021.
● Автоматичне рознесення оплат пропорційне боргу та періодів заборгованості.● Можливе підключення фіскальних реєстраторів, Web- чек та POS-терміналів для рознесення оплат в реальному часі.● Деталізовані звіти по оплатах в розрізі днів, банківських установ та розрахункових рахунків, кас підприємства, послуг та особових рахунків.● Коригування оплат, перенесення сум між особовими рахунками.● Обмін файлами з банківськими установами.● Завантаження оплат з реєстрів банків.
● Заповнення файлів запитів по заборгованості пільговиків та субсидіантів для Пенсійного фонду.● Вивантаження електронних квитанцій для друку в інших організаціях.● Обробки для автоматичного вивантаження даних в ПЗ для ведення бухгалтерського обліку комунальних підприємств.● Вивантаження файлів для банківських установ.● Розрахунок місцевих пільгових категорій абонентів.● Заповнення файлів запитів з відділу соціального захисту населення про надані послуги, формування друкованих довідок.
● Реєстрація договорів реструктуризації та відслідковування графіків погашення.● Реєстри боржників з відборами по сумам заборгованості в розрізі будинків.● Формування звітності в розрізі періодів заборгованості.● Формування попереджень про борг.● Нарахування пені.● Розрахунок судових, інфляційних та річних витрат по періодам заборгованості.● Фіксація статусів просування справ в суді.● Друк договорів та довідок до суду.
● Нарахування теплової енергії згідно фактичного часу роботи котелень та температури зовнішнього повітря.● Робочий стіл для швидкої та зручної роботи оператора при пошуку даних по юридичним особам.● Облік інформації по котельні.● Оборотна-сальдова відомості, акти звірки по підприємству в цілому та інша звітність.● Формування актів про надання комунальних послуг та рахунків на оплату.● Введення договорів контрагентів.
● Наявність конструктора створення звітів, який дає змогу користувачу самостійно налаштовувати потрібні звіти.● Формування регламентованої та статистичної звітності.● В програмі вже налаштовано та розроблено більше 50 звітів.● Масовий друк квитанцій по ділянкам та додатковим даним.● Пакетне формування актів та рахунків для юридичних осіб.● Доробка необхідних звітів у випадку, якщо ваша форма не співпадає з вже існуючими в програмі.
Працюємо по всій Україні