КВАРТАЛ: Абонентський відділ комунального підприємства

    Має сертифікат BAS сумісно

    Більше 150 впроваджень

    Впровадження "під ключ" за 1 місяць

Illustration
Illustration

Про продукт

Програмний продукт створений для комунальних підприємств та управляючих компаній які надають послуги населенню та юридичним особам. Дозволяє автоматизувати всю роботу абонентського відділу, включно з розрахунками, перерахунками, донарахуваннями, контролем боржників та повного комплекту регламентованої та внутрішньогосподарської звітності.

Ведення взаєморозрахунків з абонентами, як з фізичними так і з юридичними особами.

Software

Автоматичне нарахування послуг та перерахунки при змінах в минулих періодах.

Облік роздільного сальдо по кожній послузі.

Формування рахунків-квитанцій для населення та рахунків, актів виконаних робіт для юридичних осіб згідно законодавства.

Збір показників та аналітика як квартирних так і загальнобудинкових приладів обліку.

Формування статистичної та регламентної звітності згідно чинного законодавства. Актуальні аналітичні звіти для щоденного управління підприємством.

Кому підходить програмний продукт

Для тепломереж

    Програмний продукт дозволяє автоматизувати взаєморозрахунки для населення та юридичних осіб для послуг постачання теплової енергії та гарячої води. Ведення обліку об’єктів теплопостачання з різними алгоритмами розрахунку та відомостями.

    Проведення розподілу обсягів споживання послуг згідно Методики розподілу між споживачами, дозволяє розраховувати послуги з різними видами тарифів в залежності до груп споживання абонентів.

    Облік приладів комерційного та розподільного обліку, розрахунки недогрівів, відхилення в графіках подачі послуг, ведення абонентів з автономним опаленням та втрати в трубопроводах.

Для водоканалів

    Облік квартирних приладів обліку, місць розташування, термінів повірок та строку служби.

    Облік будинкових приладів обліку з можливістю підключення декількох будинків одночасно так і лише групу особових рахунків по під'їзду, секції чи поверху.

    Розрахунок втрат та розрахунок середніх обсягів при знятті на ремонт чи повірку.

    Нарахування абонентам, які не передали покази по приладам обліку за обраним клієнтом алгоритмом, розрахунок по середніх покази, в залежності від кількості проживаючих чи сталим значенням.

    Автоматичний прийом показників приладів обліку через Viber Bot та Web-ресурс.

    Прийом показників з файлів реєстрів банківських установ, при рознесенні платежів.

Для ЖЕКів та управлінських компаній 

    Автоматичне нарахування послуг та перерахунки при змінах в минулих періодах, фіксація фактичних графіків послуг.

    Облік роздільного сальдо по кожній послузі. Можливість налаштування розрахунку послуг в розрізі складових тарифу, окремо по підпослугах Дератизації, Дезінсекції, Прибириння придомової територіхї, Винагорода управителю, Ліфти та Електропостачання.

    Формування рахунків-квитанцій для населення та рахунків, актів виконаних робіт для юридичних осіб згідно законодавства. 

    Можливість формувати квитанції зі штрих-кодом та QR-кодом, що дозволить швидко і коректно проводити оплати. Послуги в квитанції можуть бути виведені розгорнуто або згруповані в довільні групи. Відправка квитанцій по електронній пошті.

Вартість

Основна поставка на 1 р.м

17 000 грн

Базова поставка для маленьких підприємств (до 1000 о.р. )

12 900 грн

Додаткове робоче місце

6 700 грн

Оренда

Від 800 грн/міс

Поспішіть прийняти рішення!

З 01.10.2024 підвищення цін на всі продукти BAS по всій Україні. 

Замовити презентацію

Thank you!

We will contact you shortly

Can't send form.

Please try again later.

Етапи та послуги впровадження програмного забезпечення

01

Перегляд презентації та уточнення специфіки роботи та звітності підприємства.

02

Перенесення залишків по особовим рахункам.

03

Навчання персоналу роботі в новому програмному продукті.

04

Встановлення та початкове налаштування ПЗ

05

Доробка індивідуальних звітів та форми квитанцій.

06

Супровід та підтримка в процесі роботи.

Heading photo

Робочий стіл оператора абонентського відділу

 Швидкий пошук та доступ до даних абонента. Звірка взаєморозрахунків по особовому рахунку та власнику в розрізі періодів розрахунків та послуг. Реєстрація паспортних даних, зміна власника особового рахунку, зміна кількості проживаючих, опалювальної площі, та інших додаткових відомостей по особовому рахунку. Фіксація показів лічильників та перегляд історії змін. Завантаження оплат, сум монетизованих пільг та субсидій. Фіксація фактичного часу подачі послуг та неякісного надання послуг.

Heading photo

Нарахування

 Дотримання проведення нарахувань згідно Наказу 315 від 22.11.2018 та Постанови № 830 від 21.08.2019, Наказу 358 від 28.12.2021. Фіксація відхилень в подачі послуг та автоматичний розрахунок знижок при не якісній подачі послуг та не належної якості. Облік договорів з абонентами та автоматичний розрахунок пені при несвоєчасній сплаті послуг. Нарахування по послугах та формування квитанцій згідно закону (Наказ № 23 від 31.01.2020). Гнучка система розрахунку залежних послуг. Не обмежена кількість підключених послуг та лічильників по особовому рахунку.

Heading photo

Квартирні прилади обліку

 Облік квартирних приладів обліку в різних одиницях виміру, місць розташування. Розрахунок втрат та розрахунок середніх обсягів при знятті на ремонт чи повірку. Нарахування непередавшим покази за обраним клієнтом алгоритмом, розрахунок по середніх покази, в залежності від кількості проживаючих чи сталим значенням. Фіксація заяв з вказанням щомісячного обсягу по лічильниках для регулярних автоматичних нарахувань на вказані обсяги. Автоматичний прийом показників приладів обліку через Viber Bot та Web-ресурс. Прийом показників з файлів реєстрів банківських установ, при рознесенні платежів.

Heading photo

Будинкові прилади обліку

 Розподілення показників будинкових лічильників пропорційно кількості проживаючих чи площі та інших способів розподілу. Проведення розрахунку по будинкам без приладів обліку згідно Наказу №358 від 28.12.2021. Облік будинкових приладів обліку з можливістю підключення декількох будинків одночасно так і лише групу особових рахунків по під'їзду, секції чи поверху. Фіксація та розподіл вартості заміни чи встановлення будинкового приладу обліку та відображення інформації в квитанції абонентам. Автоматичний розрахунок середніх обсягів споживання за попередні 12 місяців. Розподіл обсягів будинкового приладу обліку між споживачами пропорційно до обсягів споживання при 100% обліку. Застосування середньо питомого обсягу споживання для споживачів з квартирними приладами обліку. Автоматичний розрахунок середніх обсягів споживання за попередній опалювальний сезон з врахуванням фактичної температури в розрахунковому періоді. Врахування втрат в мережі при розподілі показників будинкового лічильника. Розрахунок підлеглих послуг МЗК та функціонування системи в залежності від поверховості будівлі. Розрахунок максимальної частки питомого обсягу згідно наказу №358 від 28.12.2021.

Heading photo

Оплата послуг

 Автоматичне рознесення оплат пропорційне боргу та періодів заборгованості. Можливе підключення фіскальних реєстраторів, Web- чек та POS-терміналів для рознесення оплат в реальному часі. Деталізовані звіти по оплатах в розрізі днів, банківських установ та розрахункових рахунків, кас підприємства, послуг та особових рахунків. Коригування оплат, перенесення сум між особовими рахунками. Обмін файлами з банківськими установами. Завантаження оплат з реєстрів банків.

Heading photo

Обмін даними

 Заповнення файлів запитів по заборгованості пільговиків та субсидіантів для Пенсійного фонду. Вивантаження електронних квитанцій для друку в інших організаціях. Обробки для автоматичного вивантаження даних в ПЗ для ведення бухгалтерського обліку комунальних підприємств. Вивантаження файлів для банківських установ. Розрахунок місцевих пільгових категорій абонентів. Заповнення файлів запитів з відділу соціального захисту населення про надані послуги, формування друкованих довідок.

Heading photo

Робота з боржниками

 Реєстрація договорів реструктуризації та відслідковування графіків погашення. Реєстри боржників з відборами по сумам заборгованості в розрізі будинків. Формування звітності в розрізі періодів заборгованості. Формування попереджень про борг. Нарахування пені. Розрахунок судових, інфляційних та річних витрат по періодам заборгованості. Фіксація статусів просування справ в суді. Друк договорів та довідок до суду.

Heading photo

Робота з абонентами юридичними особами

 Нарахування теплової енергії згідно фактичного часу роботи котелень та температури зовнішнього повітря. Робочий стіл для швидкої та зручної роботи оператора при пошуку даних по юридичним особам. Облік інформації по котельні. Оборотна-сальдова відомості, акти звірки по підприємству в цілому та інша звітність. Формування актів про надання комунальних послуг та рахунків на оплату. Введення договорів контрагентів.

Heading photo

Звітність та аналітика

 Наявність конструктора створення звітів, який дає змогу користувачу самостійно налаштовувати потрібні звіти. Формування регламентованої та статистичної звітності. В програмі вже налаштовано та розроблено більше 50 звітів. Масовий друк квитанцій по ділянкам та додатковим даним. Пакетне формування актів та рахунків для юридичних осіб. Доробка необхідних звітів у випадку, якщо ваша форма не співпадає з вже існуючими в програмі.

Контакти

Працюємо по всій Україні

Illustration

Наші клієнти

МКП «Львівтеплоенерго»

Впроваджено - КВАРТАЛ Абонентський відділ комунального підприємства

    Кількість автоматизованих робочих місць - 20
    Загальна чисельність персоналу компанії - більше 2000
    Термін впровадження - 5 місяців
    Здача в експлуатацію - 01.04.2018

КП «ПРИЛУКИТЕПЛОВОДОПОСТАЧАННЯ»

Впроваджено - КВАРТАЛ Абонентський відділ комунального підприємства та КВАРТАЛ Облік та управління комунальних послуг

    Кількість робочих місць - 6 
    Загальна чисельність персоналу компанії - 295
    Термін впровадження - 3 місяці
    Здача в експлуатацію - 07.11.2023

КП "ПАВЛОГРАДТЕПЛОЕНЕРГО"

Впроваджено - КВАРТАЛ Абонентський відділ комунального підприємства

    Кількість автоматизованих робочих місць - 10
    Загальна чисельність персоналу компанії - 330
    Термін впровадження - 4 місяці
    Здача в експлуатацію - 04.01.2022

КП ЖКГ «Липоводолинське»

Впроваджено - КВАРТАЛ Абонентський відділ комунального підприємства

    Кількість автоматизованих робочих місць - 1
    Термін впровадження - 1 місяць
    Здача в експлуатацію - 01.07.2023

КП "МІСЬКИЙ ВОДОКАНАЛ"

Впроваджено - КВАРТАЛ Абонентський відділ комунального підприємства

    Кількість автоматизованих робочих місць - 3
    Загальна чисельність персоналу компанії - 153
    Термін впровадження - 3 місяці
    Здача в експлуатацію - 18.03.2021

КП "ФАСТІВСЬКА ЖЕК"

Впроваджено - КВАРТАЛ Абонентський відділ комунального підприємства

    Кількість автоматизованих робочих місць - 1
    Загальна чисельність персоналу компанії - 106
    Термін впровадження - 1 місяць
    Здача в експлуатацію - 13.02.2020

ЖКГ ТОВ «БРОВАРСЬКИЙ ЗАВОДОБУДІВЕЛЬНИЙ КОМБІНАТ»

Впроваджено - КВАРТАЛ Абонентський відділ комунального підприємства

    Кількість робочих місць - 4 
    Загальна чисельність персоналу компанії - 60
    Термін впровадження - 2 місяці
    Здача в експлуатацію - 24.01.2020

КП «ГОСПОДАР»

Впроваджено - КВАРТАЛ Бухгалтерія комунального підприємства, КВАРТАЛ Абонентський відділ комунального підприємства

    Кількість робочих місць - 8 
    Загальна чисельність персоналу компанії - 77
    Термін впровадження - 3 місяці
    Здача в експлуатацію - 07.08.2019

КП «ЖЕК» м.КАНІВ

Впроваджено - КВАРТАЛ Абонентський відділ комунального підприємства

    Кількість робочих місць - 5
    Загальна чисельність персоналу компанії - 121
    Термін впровадження - 3 місяці
    Здача в експлуатацію - 21.14.2022

Замовити презентацію

Thank you!

We will contact you shortly

Can't send form.

Please try again later.

Made with