BAS Малий бізнес

Програмний продукт "BAS Малий бізнес" призначений для реєстрації господарських операцій і формування первинних документів господарської діяльності підприємства – торгово-закупівельних, фінансових, складських, виробничих та ін. Широкий спектр звітів забезпечує власникам, керівникам і співробітникам можливість швидко отримувати інформацію – в зручній для роботи та ухвалення рішень формі, з необхідною оперативністю і деталізацією. Рішення не переобтяжене зайвою функціональністю, його можна легко настроїти на особливості організації управління та обліку в компанії – це забезпечує можливість "швидкого старту" і зручність щоденної роботи. Програма реалізована повністю на керованих формах. Це дозволяє використовувати її в режимі товстого, тонкого або веб-клієнта, тобто працювати з системою з будь-якої точки світу.
Програма не призначена для ведення бухгалтерського і податкового обліку – для цих цілей зручно використати конфігурацію "BAS Бухгалтерія", і користуватися вивантаженням даних в це прикладне рішення. Обмін даними з програмами "BAS Бухгалтерія" і "BAS Роздрібна торгівля" двосторонній, з можливістю налаштування напрямів. Обмін здійснюється на рівні документів і довідкової інформації.

Illustration

Функціональні можливості

Усі дані – в єдиній інформаційній базі

база клієнтівбанківські і касові операції, клієнт-банк, платіжний календаррозрахунки з контрагентами, персоналомоблік матеріалів, товарів, продукціїзамовлення клієнтів, заказ-нарядипланування та облік виконання робіт і надання послуг● планування та облік виробничих операційпланування завантаження ресурсів підприємстваторгові операції, у тому числі роздрібні продажіоблік персоналу, розрахунок заробітної платиоблік витрат і розрахунок собівартостімайно, капіталдоходи, витрати, прибутки і збиткирегламентована звітність для ФОПфінансове планування (бюджетування) та ін.

Маркетинг і продажі

"BAS Малий бізнес" підтримує ведення товарного асортименту, цін і знижок підприємства, планування продажів, а також роботу з покупцями і замовниками.
У програмі автоматизовані операції:

Реєстрація і зберігання видів цін, знижок, номенклатури товарів і послуг підприємства, друк прайс-листа; Формування плану продажів в натуральному і вартісному вираженні; Формування план-фактного аналіз продажів по окремих підрозділах, номенклатурних групах і товарах; Реєстрація і зберігання контактної інформації клієнтів, списку контрагентів, контактних осіб; Реєстрація договорів з покупцями; Реєстрація подій при взаємодії з покупцями і замовниками – вхідні і вихідні дзвінки, листи, зустрічі тощо; Реєстрація замовлень покупців (замовлення фактично є специфікацією до договору, в якому відображені види товарів, робіт, терміни постачання/виконання, а також вартість); Реєстрація замовлень-нарядів (замовлення-наряд є одночасно документом планування виконання робіт і надання послуг, а також фактичним документом, що підтверджує факт виконання робіт, надання послуг, продажу товарів, обліку матеріальних і трудових витрат); Об'єднання замовлень покупців в проекти; Формування графіку відвантаження товарів, виконання робіт, надання послуг; Забезпечення потреби в товарах, роботах, послугах, які створюються замовленнями покупців шляхом резервування вільних залишків товарів на складах, розміщення в замовленнях постачальникам і/або замовленнях на виробництво; Відстежування забезпечення замовлення покупця товарами, продукцією, роботами і послугами.Документальне оформлення продажів продукції, робіт і послуг здійснюється товарними накладними або актами виконаних робіт, а також в заказах-нарядах. На підставі документів продажів формуються податкові документи.

Роздрібні продажі

"BAS Малий бізнес" може використовуватися в автоматизованих і неавтоматизованих роздрібних торгових точках.
Функціональні можливості:

 Підтримується ведення кількісно-сумового або сумового обліку; Передбачено формування необхідної звітності;● Підтримується формування і друк етикеток та цінників.

Постачання і закупівлі

"BAS Малий бізнес" забезпечує підтримку процесу управління запасами підприємства. Для забезпечення процесу купівель товарів, послуг і роботи з постачальниками автоматизовані операції:

Реєстрація постачальників, списку контактних осіб, контактної інформації;Зберігання цін постачальників і конкурентів, друк прайс-листа контрагента;Зберігання виду цін, виду знижки, виду цін контрагента за договором;Зберігання інформації про користувача, що змінив ціну номенклатури контрагента;Реєстрація подій при взаємодії з постачальниками і підрядниками – вхідні і вихідні дзвінки, листи, зустрічі тощоОформлення замовлень постачальникам і контроль їх виконання;Формування графіків постачань;Розрахунок потреб в запасах, визначення дефіциту запасів, формування рекомендацій на поповнення запасів шляхом формування замовлень на виробництво або замовлень постачальникам;Підтримується функція реєстрації надходження додаткових витрат на придбання товарно-матеріальних запасів.

Запаси і склад

Для ведення обліку запасів підприємства на безлічі складів передбачені наступні можливості:

Роздільний облік запасів власних товарів, матеріалів, продукції, а також товарів, прийнятих і переданих на комісію, і матеріалів, прийнятих і переданих в переробкуОблік довільних характеристик номенклатури (колір, розмір тощо), а також партій запасів;Облік в розрізі комірок місць зберігання (зони, стелажі, полиці тощо);Переміщення запасів (між місцями зберігання, видача в експлуатацію і повернення з експлуатації, списання на внутрішні потреби)● Резервування запасів (облік запасів і витрат в розрізі замовлень покупців);Використання ордерної схеми обліку запасів (прибуткові та видаткові складські ордери);Друк етикеток і цінників;Підтримуються функції інвентаризації запасів і відображення результатів інвентаризації – оприбутковування і списання запасів.

Роботи, послуги, виробництво

"BAS Малий бізнес" підтримує управління процесами виробництва продукції, виконання робіт, надання послуг.
Функціональні можливості підсистеми:

Використання специфікацій;План-графік виробництва продукції формується замовленнями на виробництво; План-графік виконання робіт, надання послуг – замовленнями на виробництво і замовлення-нарядами.Реєстрація випуску продукції та фіксація факту виконання роботи (надання послуги) і здача її замовникові;Відрядні наряди – використовуються для видачі завдань та реєстрації факту виконання технологічних операцій виробничого циклу виконавцям з відрядною оплатою праці; наряди можуть бути індивідуальними і бригаднимиЗавдання на роботу – використовуються для планування завантаження співробітників у рамках внутрішніх або зовнішніх проектів;Облік витрат підприємства та розподіл матеріальних і нематеріальних витрат, понесених на випуск;Регламентний розрахунок фактичної собівартості випуску при закритті періоду;Звіт про собівартість випущеної продукції і виконаних робіт;Використання замовлень-нарядів (документів, що поєднують в собі функції замовлення покупця, рахунку на оплату, акту виконаних робіт і витратної накладної для сфери сервісних послуг).

Грошові кошти

Програма дозволяє вести облік грошових коштів, а також формувати оперативний платіжний календар.
Управління грошовими коштами включає:

Облік руху грошових коштів в касі і на банківських рахунках; Оформлення первинних документів банку та каси; Розрахунки з підзвітними особами; Формування платіжного календаря;Інтеграція з системою "клієнт-банк".

Зарплата і персонал

"BAS Малий бізнес" підтримує кадровий облік персоналу розрахунок заробітної плати співробітників підприємства. Програма включає наступні функції:

● Оформлення кадрових документів (прийоми на роботу, кадрове переміщення, звільнення);● Облік робочого часу (табель, що дозволяє вести облік часу як за днями, так і зведено за період;● Розрахунок заробітної плати, податків (ПДФО) і внесків (ЄСВ) здійснюється в розрізі видів нарахувань і утримань єдиним документом "Нарахування зарплати";● Формування платіжних відомостей на виплату зарплати і авансу співробітникам;● Формування аналітичних звітів за розрахунками з персоналом, нарахуванням та утриманням співробітників.

Майно

"BAS Малий бізнес" забезпечує ведення обліку майна (необоротних активів) основних засобів і нематеріальних активів організації:

прийняття до обліку, зміна параметріврозрахунок амортизаціїпродаж і списання

Фінанси

У програмі "BAS Малий бізнес" реалізована можливість ведення управлінського обліку, отримання управлінського балансу, формування і аналізу фінансового результату. Для цих цілей в системі передбачений управлінський план рахунків і механізм формування управлінських проводок документів. Завдяки наявності таких звітів, як оборотно-сальдова відомість, грошові кошти, доходи і витрати, прикладне рішення дозволяє формувати фінансову звітність за довільний період часу.Аналітичний облік доходів і витрат методом нарахування ведеться в розрізі напрямів діяльності, підрозділів, замовлень покупців, статей (рахунків) доходів і витрат.Також в розділі передбачені засоби для нарахування податків, введення і розподілу інших витрат, виклик процедури закриття місяця.За даними управлінського обліку користувач дістає можливість формувати основні фінансові звіти:● Управлінський баланс;● Звіт про прибутки і збитки; Звіт про рух грошових коштів.У системі існує можливість реєстрації фінансових планів (бюджетів): Прогнозний баланс Бюджет прибутків і збитків Бюджет руху грошових кошті
Для оперативного аналізу інформації про стан справ на підприємстві в конфігурації "BAS Малий бізнес" передбачено робочий стіл "Пульс бізнесу", в якому на вибір користувача відображаються обрані показники, такі як: залишки коштів, дебіторська та кредиторську заборгованість, інформація про продажі, товари, фін. аналіз.

Налаштування параметрів обліку

В процесі налаштування здійснюється:

● Реєстрація інформації по організаціях підприємства;● Реєстрація структури підприємства – підрозділів, складів;● Налаштування параметрів обліку;● Налаштування сервісних функцій;● Введення початкових даних за розділами обліку.

Вартість

Основна поставка БАЗОВА

6 000 грн

Основна поставка ПРОФ

15 600 грн

Основна поставка ПРОФ на 5 користувачів

31 200 грн

При придбанні основної поставки Ви отримаєте:

    Безкоштовне встановлення та налаштування програмного продукту.
    Безкоштовна обробка "Клієнт Банк".

Замовити презентацію

Thank you!

We will contact you shortly

Can't send form.

Please try again later.

Контакти

Працюємо по всій Україні

Illustration
Made with