BAS Малий бізнес

Програмний продукт "BAS Малий бізнес" призначений для реєстрації господарських операцій і формування первинних документів господарської діяльності підприємства – торгово-закупівельних, фінансових, складських, виробничих та ін. Широкий спектр звітів забезпечує власникам, керівникам і співробітникам можливість швидко отримувати інформацію – в зручній для роботи та ухвалення рішень формі, з необхідною оперативністю і деталізацією. Рішення не переобтяжене зайвою функціональністю, його можна легко настроїти на особливості організації управління та обліку в компанії – це забезпечує можливість "швидкого старту" і зручність щоденної роботи. Програма реалізована повністю на керованих формах. Це дозволяє використовувати її в режимі товстого, тонкого або веб-клієнта, тобто працювати з системою з будь-якої точки світу.
Програма не призначена для ведення бухгалтерського і податкового обліку – для цих цілей зручно використати конфігурацію "BAS Бухгалтерія", і користуватися вивантаженням даних в це прикладне рішення. Обмін даними з програмами "BAS Бухгалтерія" і "BAS Роздрібна торгівля" двосторонній, з можливістю налаштування напрямів. Обмін здійснюється на рівні документів і довідкової інформації.

Illustration

Функціональні можливості

Усі дані – в єдиній інформаційній базі

база клієнтівбанківські і касові операції, клієнт-банк, платіжний календаррозрахунки з контрагентами, персоналомоблік матеріалів, товарів, продукціїзамовлення клієнтів, заказ-нарядипланування та облік виконання робіт і надання послуг● планування та облік виробничих операційпланування завантаження ресурсів підприємстваторгові операції, у тому числі роздрібні продажіоблік персоналу, розрахунок заробітної платиоблік витрат і розрахунок собівартостімайно, капіталдоходи, витрати, прибутки і збиткирегламентована звітність для ФОПфінансове планування (бюджетування) та ін.

Маркетинг і продажі

"BAS Малий бізнес" підтримує ведення товарного асортименту, цін і знижок підприємства, планування продажів, а також роботу з покупцями і замовниками.
У програмі автоматизовані операції:

Реєстрація і зберігання видів цін, знижок, номенклатури товарів і послуг підприємства, друк прайс-листа; Формування плану продажів в натуральному і вартісному вираженні; Формування план-фактного аналіз продажів по окремих підрозділах, номенклатурних групах і товарах; Реєстрація і зберігання контактної інформації клієнтів, списку контрагентів, контактних осіб; Реєстрація договорів з покупцями; Реєстрація подій при взаємодії з покупцями і замовниками – вхідні і вихідні дзвінки, листи, зустрічі тощо; Реєстрація замовлень покупців (замовлення фактично є специфікацією до договору, в якому відображені види товарів, робіт, терміни постачання/виконання, а також вартість); Реєстрація замовлень-нарядів (замовлення-наряд є одночасно документом планування виконання робіт і надання послуг, а також фактичним документом, що підтверджує факт виконання робіт, надання послуг, продажу товарів, обліку матеріальних і трудових витрат); Об'єднання замовлень покупців в проекти; Формування графіку відвантаження товарів, виконання робіт, надання послуг; Забезпечення потреби в товарах, роботах, послугах, які створюються замовленнями покупців шляхом резервування вільних залишків товарів на складах, розміщення в замовленнях постачальникам і/або замовленнях на виробництво; Відстежування забезпечення замовлення покупця товарами, продукцією, роботами і послугами.Документальне оформлення продажів продукції, робіт і послуг здійснюється товарними накладними або актами виконаних робіт, а також в заказах-нарядах. На підставі документів продажів формуються податкові документи.

Роздрібні продажі

"BAS Малий бізнес" може використовуватися в автоматизованих і неавтоматизованих роздрібних торгових точках.
Функціональні можливості:

 Підтримується ведення кількісно-сумового або сумового обліку; Передбачено формування необхідної звітності;● Підтримується формування і друк етикеток та цінників.

Постачання і закупівлі

"BAS Малий бізнес" забезпечує підтримку процесу управління запасами підприємства. Для забезпечення процесу купівель товарів, послуг і роботи з постачальниками автоматизовані операції:

Реєстрація постачальників, списку контактних осіб, контактної інформації;Зберігання цін постачальників і конкурентів, друк прайс-листа контрагента;Зберігання виду цін, виду знижки, виду цін контрагента за договором;Зберігання інформації про користувача, що змінив ціну номенклатури контрагента;Реєстрація подій при взаємодії з постачальниками і підрядниками – вхідні і вихідні дзвінки, листи, зустрічі тощоОформлення замовлень постачальникам і контроль їх виконання;Формування графіків постачань;Розрахунок потреб в запасах, визначення дефіциту запасів, формування рекомендацій на поповнення запасів шляхом формування замовлень на виробництво або замовлень постачальникам;Підтримується функція реєстрації надходження додаткових витрат на придбання товарно-матеріальних запасів.

Запаси і склад

Для ведення обліку запасів підприємства на безлічі складів передбачені наступні можливості:

Роздільний облік запасів власних товарів, матеріалів, продукції, а також товарів, прийнятих і переданих на комісію, і матеріалів, прийнятих і переданих в переробкуОблік довільних характеристик номенклатури (колір, розмір тощо), а також партій запасів;Облік в розрізі комірок місць зберігання (зони, стелажі, полиці тощо);Переміщення запасів (між місцями зберігання, видача в експлуатацію і повернення з експлуатації, списання на внутрішні потреби)● Резервування запасів (облік запасів і витрат в розрізі замовлень покупців);Використання ордерної схеми обліку запасів (прибуткові та видаткові складські ордери);Друк етикеток і цінників;Підтримуються функції інвентаризації запасів і відображення результатів інвентаризації – оприбутковування і списання запасів.

Роботи, послуги, виробництво

"BAS Малий бізнес" підтримує управління процесами виробництва продукції, виконання робіт, надання послуг.
Функціональні можливості підсистеми:

Використання специфікацій;План-графік виробництва продукції формується замовленнями на виробництво; План-графік виконання робіт, надання послуг – замовленнями на виробництво і замовлення-нарядами.Реєстрація випуску продукції та фіксація факту виконання роботи (надання послуги) і здача її замовникові;Відрядні наряди – використовуються для видачі завдань та реєстрації факту виконання технологічних операцій виробничого циклу виконавцям з відрядною оплатою праці; наряди можуть бути індивідуальними і бригаднимиЗавдання на роботу – використовуються для планування завантаження співробітників у рамках внутрішніх або зовнішніх проектів;Облік витрат підприємства та розподіл матеріальних і нематеріальних витрат, понесених на випуск;Регламентний розрахунок фактичної собівартості випуску при закритті періоду;Звіт про собівартість випущеної продукції і виконаних робіт;Використання замовлень-нарядів (документів, що поєднують в собі функції замовлення покупця, рахунку на оплату, акту виконаних робіт і витратної накладної для сфери сервісних послуг).

Грошові кошти

Програма дозволяє вести облік грошових коштів, а також формувати оперативний платіжний календар.
Управління грошовими коштами включає:

Облік руху грошових коштів в касі і на банківських рахунках; Оформлення первинних документів банку та каси; Розрахунки з підзвітними особами; Формування платіжного календаря;Інтеграція з системою "клієнт-банк".

Зарплата і персонал

"BAS Малий бізнес" підтримує кадровий облік персоналу розрахунок заробітної плати співробітників підприємства. Програма включає наступні функції:

● Оформлення кадрових документів (прийоми на роботу, кадрове переміщення, звільнення);● Облік робочого часу (табель, що дозволяє вести облік часу як за днями, так і зведено за період;● Розрахунок заробітної плати, податків (ПДФО) і внесків (ЄСВ) здійснюється в розрізі видів нарахувань і утримань єдиним документом "Нарахування зарплати";● Формування платіжних відомостей на виплату зарплати і авансу співробітникам;● Формування аналітичних звітів за розрахунками з персоналом, нарахуванням та утриманням співробітників.

Майно

"BAS Малий бізнес" забезпечує ведення обліку майна (необоротних активів) основних засобів і нематеріальних активів організації:

прийняття до обліку, зміна параметріврозрахунок амортизаціїпродаж і списання

Фінанси

У програмі "BAS Малий бізнес" реалізована можливість ведення управлінського обліку, отримання управлінського балансу, формування і аналізу фінансового результату. Для цих цілей в системі передбачений управлінський план рахунків і механізм формування управлінських проводок документів. Завдяки наявності таких звітів, як оборотно-сальдова відомість, грошові кошти, доходи і витрати, прикладне рішення дозволяє формувати фінансову звітність за довільний період часу.Аналітичний облік доходів і витрат методом нарахування ведеться в розрізі напрямів діяльності, підрозділів, замовлень покупців, статей (рахунків) доходів і витрат.Також в розділі передбачені засоби для нарахування податків, введення і розподілу інших витрат, виклик процедури закриття місяця.За даними управлінського обліку користувач дістає можливість формувати основні фінансові звіти:● Управлінський баланс;● Звіт про прибутки і збитки; Звіт про рух грошових коштів.У системі існує можливість реєстрації фінансових планів (бюджетів): Прогнозний баланс Бюджет прибутків і збитків Бюджет руху грошових кошті
Для оперативного аналізу інформації про стан справ на підприємстві в конфігурації "BAS Малий бізнес" передбачено робочий стіл "Пульс бізнесу", в якому на вибір користувача відображаються обрані показники, такі як: залишки коштів, дебіторська та кредиторську заборгованість, інформація про продажі, товари, фін. аналіз.

Налаштування параметрів обліку

В процесі налаштування здійснюється:

● Реєстрація інформації по організаціях підприємства;● Реєстрація структури підприємства – підрозділів, складів;● Налаштування параметрів обліку;● Налаштування сервісних функцій;● Введення початкових даних за розділами обліку.

Замовити презентацію

Thank you!

We will contact you shortly

Can't send form.

Please try again later.

Контакти

Працюємо по всій Україні

Illustration
Made with