Супровід програм та сервіси ITC

    Час відповіді на ваш запит — від 0 до 15 хвилин у всіх тарифних планах. 
    Послуги лінії консультації надають виключно сертифіковані спеціалісти з 3+ років досвіду впровадження та супроводу.
Illustration
Illustration

Про послугу

Абонентське обслуговування програм автоматизації бізнесу — супровід та підтримка програмних комплексів на регулярній основі. З договором супроводу ви отримуєте підтримку з технічних питань стосовно роботи в програмі BAS, відповіді на методичні питання та доступ до сервісів, які допоможуть у вашій повсякденній роботі. Ми — ваш зовнішній співробітник з питань підтримки програмних продуктів. 

Про послугу

Абонентське обслуговування програм автоматизації бізнесу — супровід та підтримка програмних комплексів на регулярній основі. З договором супроводу ви отримуєте підтримку з технічних питань стосовно роботи в програмі BAS, відповіді на методичні питання та доступ до сервісів, які допоможуть у вашій повсякденній роботі. Ми — ваш зовнішній співробітник з питань підтримки програмних продуктів. 

Illustration

Послуги, що входять в сервісний супровід

update

Доступ до оновлень та оновлення програм

Консультації щодо роботи в програмному забезпеченні

Тестування та технічне обслуговування інформаційної бази

Аналіз бази та робота з помилками

Сервіси ІТС

Вебінари та лекторії

Тарифні плани

Підходить для продуктів

Час реакції на обробку запиту

Встановлення оновлень на конфігурації

Лінія консультацій по загальним питанням

Індивідуальні консультації - Допомога в коректному заповнені документів, заповнені і поддачі регламентованої звітності, формуванні необхідної аналітики.- Розбір, пояснення та виправлення помилок у базі користувача за допомогою віддаленого підключення.- Вирішення проблем з підключенням інформаційної бази.- Підключення додаткових обробок та зовнішніх форм

Програма для здачі звітності «FREDO Звіт», кількість юр./фіз. осіб

Сервіс електронного документообігу FREDO ДокМен

Тестування та відновлення інформаційної бази

Налаштування автоматичного створення резервної копії бази даних

Доступ до навчальних матеріалів порталу та Лекторіїв

Консультації аудитора

BAS, Квартал, Агробізнес

пріоритет

до 3х інформаційних баз

необмежено, по email

3 години

для одного підприємства

для одного підприємства

в рамках годин сервісного обслуговування 

включено в вартість

включено в вартість

12 консультацій на рік

BAS, Квартал, Агробізнес

BAS, Квартал, Агробізнес

ВАS

пріоритет

без пріоритету

пріоритет

до 3х інформаційних баз

1 інформаційна база 

за запитом

необмежено, по email

необмежено, по email

3 консультації на місяць

2 години

1 година

1 консультація до 15 хв/міс

для одного підприємства

за додаткову плату

для одного підприємства

для одного підприємства

за додаткову плату

для одного підприємства

в рамках годин сервісного обслуговування 

за додаткову плату

в рамках годин сервісного обслуговування 

включено в вартість

включено в вартість

за додаткову плату

за додаткову плату

за додаткову плату

включено в вартість

за додаткову плату

за додаткову плату

12 консультацій на рік

Комфорт2950 грн/міс

Зручний 2350 грн/міс

Мінімальний 1750 грн/міс

Проф ІТС11880 грн/рік

Тарифні плани

Комфорт2950 грн/міс

Підходить для продуктів BAS, Квартал, Агробізнес

Час реакції на обробку запитупріоритет

Встановлення оновлень на конфігураціїдо 3х інформаційних баз

Лінія консультацій по загальним питанням необмежено, по email

Індивідуальні консультації - Допомога в коректному заповнені документів, заповнені і поддачі регламентованої звітності, формуванні необхідної аналітики.- Розбір, пояснення та виправлення помилок у базі користувача за допомогою віддаленого підключення.- Вирішення проблем з підключенням інформаційної бази.- Підключення додаткових обробок та зовнішніх форм3 години

Програма для здачі звітності «FREDO Звіт», кількість юр./фіз. осібдля одного підприємства

Сервіс електронного документообігу FREDO ДокМендля одного підприємства

Тестування та відновлення інформаційної базив рамках годин сервісного обслуговування 

Налаштування автоматичного створення резервної копії бази даних включено в вартість

Доступ до навчальних матеріалів порталу та Лекторіїввключено в вартість

Консультації аудитора 12 консультацій на рік

Зручний 2350 грн/міс

Підходить для продуктів BAS, Квартал, Агробізнес

Час реакції на обробку запитупріоритет

Встановлення оновлень на конфігураціїдо 3х інформаційних баз

Лінія консультацій по загальним питанням необмежено, по email

Індивідуальні консультації - Допомога в коректному заповнені документів, заповнені і поддачі регламентованої звітності, формуванні необхідної аналітики.- Розбір, пояснення та виправлення помилок у базі користувача за допомогою віддаленого підключення.- Вирішення проблем з підключенням інформаційної бази.- Підключення додаткових обробок та зовнішніх форм2 години

Програма для здачі звітності «FREDO Звіт», кількість юр./фіз. осібдля одного підприємства

Сервіс електронного документообігу FREDO ДокМендля одного підприємства

Тестування та відновлення інформаційної базив рамках годин сервісного обслуговування 

Налаштування автоматичного створення резервної копії бази даних включено в вартість

Доступ до навчальних матеріалів порталу та Лекторіївза додаткову плату

Консультації аудитора за додаткову плату

Мінімальний  1750 грн/міс

Підходить для продуктів BAS, Квартал, Агробізнес

Час реакції на обробку запитубез пріоритету

Встановлення оновлень на конфігурації1 інформаційна база 

Лінія консультацій по загальним питанням необмежено, по email

Індивідуальні консультації - Допомога в коректному заповнені документів, заповнені і поддачі регламентованої звітності, формуванні необхідної аналітики.- Розбір, пояснення та виправлення помилок у базі користувача за допомогою віддаленого підключення.- Вирішення проблем з підключенням інформаційної бази.- Підключення додаткових обробок та зовнішніх форм1 година

Програма для здачі звітності «FREDO Звіт», кількість юр./фіз. осібза додаткову плату

Сервіс електронного документообігу FREDO ДокМенза додаткову плату

Тестування та відновлення інформаційної базиза додаткову плату

Налаштування автоматичного створення резервної копії бази даних включено в вартість

Доступ до навчальних матеріалів порталу та Лекторіївза додаткову плату

Консультації аудитора за додаткову плату

Проф ІТС11880 грн/рік

Підходить для продуктів BAS

Час реакції на обробку запитупріоритет

Встановлення оновлень на конфігураціїза запитом

Лінія консультацій по загальним питанням 3 консультації на місяць

Індивідуальні консультації - Допомога в коректному заповнені документів, заповнені і поддачі регламентованої звітності, формуванні необхідної аналітики.- Розбір, пояснення та виправлення помилок у базі користувача за допомогою віддаленого підключення.- Вирішення проблем з підключенням інформаційної бази.- Підключення додаткових обробок та зовнішніх форм1 консультація до 15 хв/міс

Програма для здачі звітності «FREDO Звіт», кількість юр./фіз. осібдля одного підприємства

Сервіс електронного документообігу FREDO ДокМендля одного підприємства

Тестування та відновлення інформаційної базив рамках годин сервісного обслуговування 

Налаштування автоматичного створення резервної копії бази даних за додаткову плату

Доступ до навчальних матеріалів порталу та Лекторіїввключено в вартість

Консультації аудитора 12 консультацій на рік

Додаткові послуги

  • Пакет онлайн-сервісів «FREDO» для юридичної особи«FREDO Звіт» + «FREDO ДокМен»

    3600 грн/рік300 грн/міс

  • Пакет онлайн-сервісів «FREDO» для фізичної особи«FREDO Звіт» + «FREDO ДокМен

    1440 грн/рік120 грн/міс

  • Онлайн-сервіс «FREDO Звіт» для юридичної особи

    2880 грн/рік240 грн/міс

  • Онлайн-сервіс «FREDO Звіт» для фізичної особи

    432 грн/рік36 грн/міс

  • Перехід на мережеву версію «FREDO Звіт» одноразово

    420 грн

  • Пакет онлайн-сервісів «Бухгалтерський» FREDO Звіт + ДокМен + Пактум + Аудитори + Лекторій

    7080 грн

  • Пакет онлайн-сервісів «RDI service»

    864 грн

  • Пакет онлайн-сервісів «Тех. підтримка»

    3600 грн

  • Сервіс обміном документами з FlyDoc на 12 міс. (юр. /фіз. особа)

    7200 грн / 3600 грн

  • Cупровід конфігурацій для агропромислового комплексу ІТС Галузевий 1 категорії

    4860 грн

  • Поставка примірника інтегрованої комп'ютерної програми "CASHALOT" і пакетів оновлень (компонентів) фізичній особі підприємцю з правом використання на рік

    1464 грн

  • Поставка примірника інтегрованої комп'ютерної програми "CASHALOT" і пакетів оновлень (компонентів) юридичній особі з правом використання на рік

    2652 грн

  • Сервіс «ПАКТУМ» Бізнес-300300 карток або 3 місяці з дати активації

    720 грн

  • Сервіс «ПАКТУМ» Бізнес-12001200 карток або 6 місяців з дати активації

    2400 грн

  • Сервіс «ПАКТУМ» Бізнес-22002200 карток або 12 місяців з дати активації

    3600 грн

Замовитисупровід програми

Thank you!

We will contact you shortly

Can't send form.

Please try again later.

Контакти

Працюємо по всій Україні

Illustration
Made with