КВАРТАЛ: Бухгалтерія комунального підприємства

    Автоматизує всі ділянки обліку підприємства

    Більше 50 впроваджень

    Можливе поетапне впровадження по відділам, або всі одночасно

Illustration
Illustration

Про продукт

Цей продукт є власною розробкою компанії КВАРЦ. Грунтуючись на двадцятирічному досвіді роботи з комунальними підприємствами, та відсутністю програми яка б задовольняла всі потреби, ми прийняли рішення об'єднати весь наш досвід в єдину розробку. 
Головна задача яка була поставлена при створенні програми - зробити максимально зручною та максимально ефективною кожну ділянку обліку підприємства, яке надає комунальні послуги. Ця розробка дає можливість швидкого та якісного результату, без довгих впроваджень та дороговартісних доопрацювань.

Всі бухгалтерські операції по підприємству в одній програмі.

Розширений облік заробітної плати та повний кадровий облік. Робота по нарядам, для збору затрат безпосередньо на ділянки обліку.

Облік виробництва по видам ліцензійної діяльності. Формування собівартості по кожній послузі. Розподіл витрат між будинками.

Пакетне формування нарахувань абонентам юридичним особам дозволяє заощадити час та уникнути помилок.

Облік автопарку, ПММ, подорожніх листів. Відрядний наряд для розрахунку зарплати водіям.

Автоматичне формування бухгалтерської звітності та гнучке налаштування звітів для оперативного управління підприємством.

Облік договорів з контрагентами окремо по об'єктам головної організації (наприклад, Міністерство освіти та школи).

Облік договорів і взаєморозрахунків по оренді нерухомого майна.

agreement

Облік договорів купівлі та оплати по кодам ДК.

Кому підходить програмний продукт

Для тепломереж та водоканалів

    Програмний продукт дає можливість автоматизувати роботу з договорами з надання послуг тепло- та водопостачання юридичним особам в розрізі точок обліку.

    Розраховувати послуги з різними видами тарифів в залежності від груп споживання абонентів.

    Облік лічильників, внесення показників та об’ємів.

    Пакетне формування та друк Рахунків та Актів за надані послуги.

    Розподіл витрат та розрахунок собівартості по видам діяльності.

    Облік та управління автопарком підприємства а також залишками та рухом палива в розрізі техніки, співробітників та видів робіт.

    Нарахування відрядного заробітку по транспортним, ремонтним та іншим роботам. 

    Розширений функціонал кадрового обліку та нарахування заробітної плати.

Для ЖЕКів та управлінських компаній 

    Зручний механізм роботи з договорами з надання послуг утримання будинків та прибудинкових територій, вивозу сміття, обслуговування ліфтів та інших комунальних послуг юридичним особам.

    Укладання, зміна, розірвання договорів; надання знижок чи проведення донарахувань.

    Автоматичне нарахування послуг, пакетне створення та друк Рахунків та Актів.

    Розрахунок собівартості наданих послуг. Розподіл витрат між будинками.

    Відображення операцій із транспортних на ремонтних робіт, з автоматичним розрахунком витраченого пального та заробітної плати відповідно до обсягу та розцінки виконаної роботи.

    Аналіз залишків та руху пального, керування автопарком підприємства.

    Повноцінний кадровий облік та облік заробітної плати, із гнучкими налаштуваннями різних видів нарахувань, що враховує специфіку комунальних підприємств.

Artboard 95

Для торгових та офісних центрів 

    Облік договорів з оренди (спрощений розрахунок), договорів з надання комунальних послуг виду «Балансоутримувач – Власник», договорів пов’язаних з утриманням в чистоті прибудинкових територій та обслуговуванням приміщень Балансоутримувачем, тощо.

    Відображення знижок та донарахувань.

    Формування Рахунків та Актів, облік взаєморозрахунків з контрагентами.

    Повноцінний облік товаро-матеріальних цінностей.

    Ведення кадрового обліку та розрахунок заробітної плати.

    Облік та управління витратами та доходами підприємства.

Вартість

Основна поставка.Бухгалтерія комунального підприємства

49 000 грн

Апгрейд з BAS Бухгалтерія ПРОФ/КОРП

від 13 000 грн міс

Додаткове робоче місце

від 3 500 грн

Оренда

1000 грн/міс на 1 робоче місце

Замовити презентацію

Thank you!

We will contact you shortly

Can't send form.

Please try again later.

Етапи та послуги впровадження 

01

Проведемо Вам презентацію, разом проаналізуємо специфіку Вашої діяльності та визначимо, яка аналітика й звітність будуть для Вас актуальними після впровадження.

02

Системний адміністратор встановить програмний продукт та проведе первинне налаштування відповідно до особливостей Вашої роботи.

03

Наші спеціалісти перенесуть залишки, довідники та документи на поточний період, а також сальдо по особовим рахункам в розрізі періодів заборгованості.

资源 208x

04

Ми навчимо Ваших співробітників працювати в програмному продукті та налаштуємо бізнес-процеси з урахуванням специфіки Вашого підприємства.

05

Програмісти виконають доопрацювання необхідних звітів та друкованих форм відповідно до Ваших потреб.

06

Наша компанія забезпечить надійний супровід, якісну підтримку на всіх етапах роботи з програмою. Підтримка охоплює всі аспекти роботи з програмою — ми не обмежуємо консультації за напрямками чи темами.

Робота з договорами щодо надання комунальних послуг

● Облік договорів для розрахунку комунальних послуг по нормі, внесеним об’ємам та відсотком.● Укладання, зміна та розірвання договорів. Робочий стіл для зручного та швидкого отримання інформації по контрагенту в розрізі послуг.Встановлення лічильників, внесення показів.● Донарахування та надання знижок при нарахуванні послуг.● Пакетне формування та друк Рахунків та Актів.● Аналіз взаєморозрахунків з контрагентами в розрізі наданих послуг, та отримання інших аналітичних даних.

Синхронізація з Абонентським відділом

● Автоматичне завантаження нарахованих сум по послугам із абонентського відділу в бухгалтерію.
Пряме з’єднання облікової системи із програмним продуктом абонентського відділу.
● 
Завантаження даних можливе як по населенню так і по юридичним особам.

Облік виробництва

● Надання виробничих послуг контрагентам по одному та декільком видам діяльності.● Облік прямих витрат з деталізацією по об’єктах випуску та загальновиробничих витрат з їх подальшим розподілом.● Виготовлення продукції власними силами.● Автоматизований розрахунок фактичної собівартості продукції і послуг.● Розподіл послуг по ліцензійним видам діяльності у відсотковому відношенні.

Облік транспорту на підприємстві

● Фіксація транспортних робіт та розрахунок заробітку відповідно до обсягу виконаної роботи.
● 
Автоматичний розрахунок витрат пального, тонно-кілометрів та загального пробігу.
● 
Ведення показників спідометра.
● 
Облік залишків та руху палива по техніці та водію, звітність по виконаним роботам.

Кадровий облік

● Зберігання персональних даних фізичних осіб, необхідних для виконання регламентованих розрахунків і формування різної звітності.
● 
Ведення військового обліку.
● 
Інвентаризація відпусток.
● 
Розширений функціонал фіксації всіх можливих відсутностей працівника, автоматичний розрахунок відпусток, лікарняних та відряджень.

Відрядний заробіток

● Розрахунок заробітної плати по відрядним нарядам (ремонт обладнання та техніки, прибирання території, дератизація та інші роботи виконані без транспорту).
● 
Відображення відрядного заробітку із деталізацією по кожному дню та всіма доплатами або в цілому за період загальною сумою.

Взаєморозрахунки із працівниками

● Облік робочого часу (зокрема, неповна ставка, нефіксований робочий час, підробітки, тощо).● Автоматизований розрахунок нарахувань і утримань, з можливістю гнучкого налаштування формул для розрахунку.● Розрахунок регламентованих законодавством податків і внесків.● Ведення взаєморозрахунків з працівниками до виплати зарплати і перерахування на карткові рахунки працівників.● Формування відповідних звітів (за ПДФО, за ЄСВ).

«Банк та Каса»

● Реєстрація операцій надходження/списання грошових коштів на/з банківського рахунку організації.
● 
Введення і друк платіжних доручень.
● 
Облік отримання та видачі готівкових коштів.
● 
Відображення в обліку витрат працівника за рахунок коштів, отриманих під звіт.

Взаєморозрахунки з контрагентами

● Відображень операцій з покупцями та постачальниками.
● 
Оформлення всіх необхідних податкових документів.
● 
Облік в розрізі документів-розрахунків чи за договором в цілому.
● 
Аналіз взаєморозрахунків із контрагентами.

Складський облік

● Списання ТМЦ на потреби виробництва.
● 
Переміщення ТМЦ між складами.
● 
Комплектування та розкомплектування номенклатури.
● 
Інвентаризація ТМЦ на складі, списання нестач, оприбуткування лишків.

Облік основних засобів і НМА

● Облік ОЗ та НМА: надходження, прийняття до обліку, нарахування амортизації, модернізація, передача, списання, інвентаризація.● Переоцінка основних засобів.● Передача в експлуатацію, переміщення та списання МЦ.● Відомості відображення амортизації ОЗ та НМА. Амортизація безоплатно отриманих основних засобів, а також повністю чи частково спільно-фінансованих з державного бюджету (зроби другим пунктом).

Побудинковий облік

Фіксація витрат підприємства окремо по кожному будинку за операціями списання паливо-мастильних матеріалів та інших ТМЦ, відображення отриманих послуг, нарахування амортизації основних засобів.● Розподіл нарахованої заробітної плати працівникам та резерву відпусток між будинками.Розподіл непрямих витрат та інших накладних для формування майбутнього тарифу.Завантаження нарахованих та оплачених сум по будинкам із абонентського відділу.● Достовірний контроль споживання і втрат ресурсів.

Тендерні закупки

Облік номенклатури за кодами ДК. ● Узгодження сум за договором, укладеним за результатами тендеру.Аналітичний облік придбаних товарів та послуг за тендерними закупками.Контроль суми при придбанні товарів та послуг за тендерними закупками.

Контакти

Працюємо по всій Україні

Illustration

Наші клієнти

КП "Іванківводоканал"

Впроваджено - КВАРТАЛ Бухгалтерія комунального підприємства

    Кількість автоматизованих робочих місць - 3
    Загальна чисельність персоналу компанії:- 44
    Термін впровадження - 1 місяць
    Здача в експлуатацію - 02.06.2023

КП "ПРИЛУКТЕПЛОВОДОПОСТАЧАННЯ"

Впроваджено - КВАРТАЛ Абонентський відділ комунального підприємства та КВАРТАЛ Бухгалтерія комунального підприємства

    Кількість автоматизованих робочих місць - 6
    Загальна чисельність персоналу компанії - 295
    Термін впровадження - 3 місяці
    Здача в експлуатацію - 07.11.2023

КП "ЖИТЛОВИК"

Впроваджено - КВАРТАЛ Бухгалтерія комунального підприємства

    Кількість автоматизованих робочих місць - 10 
    Загальна чисельність персоналу компанії - 118
    Термін впровадження - 3 місяці
    Здача в експлуатацію - 02.03.2017

КП "ГОСПОДАР"

Впроваджено - КВАРТАЛ Бухгалтерія комунального підприємства, КВАРТАЛ Абонентський відділ комунального підприємства

    Кількість автоматизованих робочих місць - 8 
    Загальна чисельність персоналу компанії - 77
    Термін впровадження - 3 місяці
    Здача в експлуатацію - 07.08.2019

КП "КОМУНАЛЬНИК" м.Шпола

Впроваджено - КВАРТАЛ Бухгалтерія комунального підприємства

    Кількість автоматизованих робочих місць - 7 
    Загальна чисельність персоналу компанії - 43
    Термін впровадження - 2 місяці
    Здача в експлуатацію - 08.06.2021

КП "ФАСТІВВОДОКАНАЛ"

Впроваджено - КВАРТАЛ Бухгалтерія комунального підприємства

    Кількість автоматизованих робочих місць - 7 
    Загальна чисельність персоналу компанії - 196
    Термін впровадження - 3 місяці
    Здача в експлуатацію - 25.03.2020

КП "БІЛГОРОД-ДНІСТРОВСЬКТЕПЛОЕНЕРГО"

Впроваджено - КВАРТАЛ Бухгалтерія комунального підприємства

    Кількість автоматизованих робочих місць - 3
    Загальна чисельність персоналу компанії - 119
    Термін впровадження - 3 місяці
    Здача в експлуатацію - 23.12.2019
Made with