Thank you!
We will contact you shortly
Про продукт
Цей продукт є власною розробкою компанії КВАРЦ. Грунтуючись на двадцятирічному досвіді роботи з комунальними підприємствами, та відсутністю програми яка б задовольняла всі потреби, ми прийняли рішення об'єднати весь наш досвід в єдину розробку.
Головна задача яка була поставлена при створенні програми - зробити максимально зручною та максимально ефективною кожну ділянку обліку підприємства, яке надає комунальні послуги. Ця розробка дає можливість швидкого та якісного результату, без довгих впроваджень та дороговартісних доопрацювань.
Вартість
Основна поставка.Бухгалтерія комунального підприємства
49 000 грн
Апгрейд з BAS Бухгалтерія ПРОФ/КОРП
від 13 000 грн міс
Додаткове робоче місце
від 3 500 грн
Оренда
1000 грн/міс на 1 робоче місце
01
Проведемо Вам презентацію, разом проаналізуємо специфіку Вашої діяльності та визначимо, яка аналітика й звітність будуть для Вас актуальними після впровадження.
02
Системний адміністратор встановить програмний продукт та проведе первинне налаштування відповідно до особливостей Вашої роботи.
03
Наші спеціалісти перенесуть залишки, довідники та документи на поточний період, а також сальдо по особовим рахункам в розрізі періодів заборгованості.
04
Ми навчимо Ваших співробітників працювати в програмному продукті та налаштуємо бізнес-процеси з урахуванням специфіки Вашого підприємства.
05
Програмісти виконають доопрацювання необхідних звітів та друкованих форм відповідно до Ваших потреб.
06
Наша компанія забезпечить надійний супровід, якісну підтримку на всіх етапах роботи з програмою. Підтримка охоплює всі аспекти роботи з програмою — ми не обмежуємо консультації за напрямками чи темами.
● Облік договорів для розрахунку комунальних послуг по нормі, внесеним об’ємам та відсотком.● Укладання, зміна та розірвання договорів.● Робочий стіл для зручного та швидкого отримання інформації по контрагенту в розрізі послуг.● Встановлення лічильників, внесення показів.● Донарахування та надання знижок при нарахуванні послуг.● Пакетне формування та друк Рахунків та Актів.● Аналіз взаєморозрахунків з контрагентами в розрізі наданих послуг, та отримання інших аналітичних даних.
● Автоматичне завантаження нарахованих сум по послугам із абонентського відділу в бухгалтерію.
● Пряме з’єднання облікової системи із програмним продуктом абонентського відділу.
● Завантаження даних можливе як по населенню так і по юридичним особам.
● Надання виробничих послуг контрагентам по одному та декільком видам діяльності.● Облік прямих витрат з деталізацією по об’єктах випуску та загальновиробничих витрат з їх подальшим розподілом.● Виготовлення продукції власними силами.● Автоматизований розрахунок фактичної собівартості продукції і послуг.● Розподіл послуг по ліцензійним видам діяльності у відсотковому відношенні.
● Фіксація транспортних робіт та розрахунок заробітку відповідно до обсягу виконаної роботи.
● Автоматичний розрахунок витрат пального, тонно-кілометрів та загального пробігу.
● Ведення показників спідометра.
● Облік залишків та руху палива по техніці та водію, звітність по виконаним роботам.
● Зберігання персональних даних фізичних осіб, необхідних для виконання регламентованих розрахунків і формування різної звітності.
● Ведення військового обліку.
● Інвентаризація відпусток.
● Розширений функціонал фіксації всіх можливих відсутностей працівника, автоматичний розрахунок відпусток, лікарняних та відряджень.
● Розрахунок заробітної плати по відрядним нарядам (ремонт обладнання та техніки, прибирання території, дератизація та інші роботи виконані без транспорту).
● Відображення відрядного заробітку із деталізацією по кожному дню та всіма доплатами або в цілому за період загальною сумою.
● Облік робочого часу (зокрема, неповна ставка, нефіксований робочий час, підробітки, тощо).● Автоматизований розрахунок нарахувань і утримань, з можливістю гнучкого налаштування формул для розрахунку.● Розрахунок регламентованих законодавством податків і внесків.● Ведення взаєморозрахунків з працівниками до виплати зарплати і перерахування на карткові рахунки працівників.● Формування відповідних звітів (за ПДФО, за ЄСВ).
● Реєстрація операцій надходження/списання грошових коштів на/з банківського рахунку організації.
● Введення і друк платіжних доручень.
● Облік отримання та видачі готівкових коштів.
● Відображення в обліку витрат працівника за рахунок коштів, отриманих під звіт.
● Відображень операцій з покупцями та постачальниками.
● Оформлення всіх необхідних податкових документів.
● Облік в розрізі документів-розрахунків чи за договором в цілому.
● Аналіз взаєморозрахунків із контрагентами.
● Списання ТМЦ на потреби виробництва.
● Переміщення ТМЦ між складами.
● Комплектування та розкомплектування номенклатури.
● Інвентаризація ТМЦ на складі, списання нестач, оприбуткування лишків.
● Облік ОЗ та НМА: надходження, прийняття до обліку, нарахування амортизації, модернізація, передача, списання, інвентаризація.● Переоцінка основних засобів.● Передача в експлуатацію, переміщення та списання МЦ.● Відомості відображення амортизації ОЗ та НМА.● Амортизація безоплатно отриманих основних засобів, а також повністю чи частково спільно-фінансованих з державного бюджету (зроби другим пунктом).
● Фіксація витрат підприємства окремо по кожному будинку за операціями списання паливо-мастильних матеріалів та інших ТМЦ, відображення отриманих послуг, нарахування амортизації основних засобів.● Розподіл нарахованої заробітної плати працівникам та резерву відпусток між будинками.● Розподіл непрямих витрат та інших накладних для формування майбутнього тарифу.● Завантаження нарахованих та оплачених сум по будинкам із абонентського відділу.● Достовірний контроль споживання і втрат ресурсів.
● Облік номенклатури за кодами ДК. ● Узгодження сум за договором, укладеним за результатами тендеру.● Аналітичний облік придбаних товарів та послуг за тендерними закупками.● Контроль суми при придбанні товарів та послуг за тендерними закупками.
Працюємо по всій Україні